• Маркетинг
  • 🔥 Новости
  • ♏ Хороскоп
  • 🌙 Соновник
  • 💬 Форум
  • Новости
  • Категории
    • Убавина и мода
    • Љубов и секс
    • Диети и фитнес
    • Рецепти
    • Здравје
    • Семејство
    • Дом и градина
    • Кариера
    • Забава
    • Колумни
  • Хороскоп
  • Соновник
  • Форум
  • Маркетинг
  • Импресум
  • Услови за користење
  • Приватност
  • RSS
Музика

Реалност или илузија? Модели создадени со AI за првпат во „Вог“

15 август 2025, 11:20
  • cподели

Августовското издание на американскиот „Вог“ привлече големо внимание и поттикна дискусии не со ѕвездата од корицата или текстовите, туку со рекламниот едиторијал за брендот Guess.

На прв поглед, фотографиите не се нешто необично. Имено, русокоса девојка со совршена кожа и атрактивна фигура носи летни креации. Но, ситните букви откриваат дека моделот не е реален туку создаден со помош на вештачка интелигенција.

Ваквата одлука предизвика многу дебати за иднината на професионалните манекенки од реалниот живот, како и за нереалните стандарди за убавина. „Прво обичните жени се споредуваа со ретуширани модели… Сега треба да се споредуваме со жени кои воопшто не постојат???“ – коментира револтирана корисничка на социјалните мрежи.

Guess реклама Guess реклама

Кампањата ја развила Seraphinne Vallora, маркетинг агенција што користи AI и за брендот ги создала русокосата Вивиен и бринетата Анастасија. Ко-основачките на агенцијата, Валентина Гонзалес и Андреа Петреску, сметаат дека негодувањето околу кампањата на Guess е погрешно насочено. За CNN, Петреску објасни: „Луѓето мислат дека овие слики се создадени само од AI, што не е точно. Имаме тим и сè уште ангажираме модели.“

Маркетинг агенцијата вработила вистинска манекенка која била фотографирана во студио во облека на Guess. Тоа им помогнало да утврдат како облеката изгледа на AI модел. „Требаше да видиме кои пози најмногу ѝ прилегаат на облеката и како изгледа на вистинска жена. Не можеме да генерираме слика ако немаме јасна идеја кои позиции ќе бидат највпечатливи. За да се создаде AI модел, потребно е време, затоа сакаме да сме сигурни дека луѓето ќе се поврзат со него“ – рекла Гонзалес.

Guess реклама Guess реклама

На прашањето зошто брендовите едноставно не би користеле вистински модел во своите реклами, Петреску тврди дека AI им нуди на клиентите поголем избор и ефикасност, барајќи помалку време и понизок буџет за реализација отколку типична маркетинг кампања.

Многумина изразија загриженост за тоа какво влијание би имале овие модели на менталното здравје на луѓето, особено на младите. „Стандардите за убавина веќе се повлијаени од вештачката интелигенција. Има млади девојки кои прават пластични операции за да изгледаат како лице со филтер, а сега ќе гледаме луѓе кои целосно се вештачки“ – коментира поранешниот модел Синеад Бовел.

Guess реклама Guess реклама

Најнови

  • Брус Вилис

    Брус Вилис се придржува за негувателот на прошетка додека му се влошува деменцијата

    Fri, 11/21/2025 - 13:00
  • Мис Универзум

    „Мис Мексико е лажна победничка“: Членови на жирито на Мис Универзум дадоа отказ поради местенки во изборот

    Fri, 11/21/2025 - 12:30
  • Бранкица Миновска

    Бранкица Миновска, која живее со мултиплекс склероза, прави торти за деца од ранливи категории: „Нема да се откажам, колку и да ме гази болеста“

    Fri, 11/21/2025 - 10:40
  • Маркетинг
  • Импресум
  • Услови за користење
  • Приватност
  • RSS

© 2025 Femina.mk. Сите права задржани

Содржините на Femina.mk се заштитени со Законот за авторски права.
За секоја форма на користење на делови од овој веб сајт или цели статии за комерцијални цели, потребна е писмена согласност од Femina.mk.