• Маркетинг
  • 🔥 Новости
  • ♏ Хороскоп
  • 🌙 Соновник
  • 💬 Форум
  • Новости
  • Категории
    • Убавина и мода
    • Љубов и секс
    • Диети и фитнес
    • Рецепти
    • Здравје
    • Семејство
    • Дом и градина
    • Кариера
    • Забава
    • Колумни
  • Хороскоп
  • Соновник
  • Форум
  • Маркетинг
  • Импресум
  • Услови за користење
  • Приватност
  • RSS
Занимливости

Бебенце со Даунов синдром освои илјадници срца откако беше одбиено за учество во реклама

27 октомври 2016, 10:35
  • cподели

Слатко бебенце со Даунов синдром стана интернет сензација откако мајка му сподели фотографии на кои тоа позира со насмевка на лицето.

Ешер Неш

Малиот Ешер Неш бил одбиен за учество во реклама од страна на агенција за таленти со објаснување дека компанијата не барала бебе со посебни потреби. Сега мајка му Меган, заедно со организацијата „Changing the Face of Beauty“ има мисија да ги промени перцепциите кај луѓето за убавината, да го направи рекламирањето поинклузивно и да го натера брендот OshKosh B’gosh да го вклучи 16-месечниот Ешер во своја кампања.

Ешер Неш Ешер Неш

Фотографиите од Ешер беа споделени на Facebook страницата „Kids with Down Syndrome“ и за кратко време се распростанија на социјалните мрежи. Објавата има повеќе од 125 илјади споделувања и повеќе од 100 илјади допаѓања.

Ајде да направиме промена, споделете го ова за да го видат Ешер! Ова убаво момче е подготвено да му покаже на светот што значи „Changing the Face of Beauty“ (Менување на лицето на убавината). Кога мајка му на Ешер го пријавила на повик за кастинг, ѝ било кажано дека компанијата не „побарала бебе со посебни потреби“. Ајде да откриеме како може да стане модел за OshKosh B’gosh и да му покаже на светот од што е направен!

Kids with Down Syndrome

Откако објавата стана хит на социјалните мрежи, мајката Меган во интервју рекла дека нејзиниот син ги исполнувал критериумите наведени во повикот за кастинг за „големина, боја на очите и косата“, па откако ѝ било кажано дека брендот не барал дете со посебни потреби, таа ги запрашала: „Дали тие кажаа дека не бараат бебе со посебни потреби?“ На тоа од агенцијата ѝ одговориле: „Не, не кажаа ништо“.

„Мојот син секој ден ги носи вашите алишта“ – им возвратила Меган.

Ешер Неш Ешер Неш Ешер Неш Ешер Неш

Целта на Меган е да го промени начинот на рекламирање од страна на брендовите за да придонесе лицата со посебни потреби вистински да бидат прифатени.

„Би сакала од OshKosh да го запознаат мојот син и да го видат она што ние го гледаме во него. Не сакам да го искористат поради вревата која ја креваме на интернет. Сакам да го искористат затоа што го ценат и гледаат колку многу тој може да придонесе во нивното рекламирање. Децата со Даунов синдром и со други посебни потреби се неверојатни човечки суштества и сакаме OshKosh да ни помогне да ги промениме перцепциите на светот“ – вели Меган.

„Ако мојот син и другите лица со посебни потреби не бидат вистински прифатени, не може да има инклузија за нив во иднина. Време е да сфатиме дека ова не е само тренд кој доаѓа и заминува. Тие се тука засекогаш.“ – додава таа.

Ешер Неш Ешер Неш

Многу модни и детски брендови веќе работат на инклузија на овие лица во своите кампањи.

Инаку, октомври е месец за подигнување на свеста за лицата со Даунов синдром.

Tags
Даунов синдром

Најнови

  • Брус Вилис

    Брус Вилис се придржува за негувателот на прошетка додека му се влошува деменцијата

    Fri, 11/21/2025 - 13:00
  • Мис Универзум

    „Мис Мексико е лажна победничка“: Членови на жирито на Мис Универзум дадоа отказ поради местенки во изборот

    Fri, 11/21/2025 - 12:30
  • Бранкица Миновска

    Бранкица Миновска, која живее со мултиплекс склероза, прави торти за деца од ранливи категории: „Нема да се откажам, колку и да ме гази болеста“

    Fri, 11/21/2025 - 10:40
  • Маркетинг
  • Импресум
  • Услови за користење
  • Приватност
  • RSS

© 2025 Femina.mk. Сите права задржани

Содржините на Femina.mk се заштитени со Законот за авторски права.
За секоја форма на користење на делови од овој веб сајт или цели статии за комерцијални цели, потребна е писмена согласност од Femina.mk.