Почетна » Новости » Промо » НА СВОЈОТ 150-ТИ РОДЕНДЕН: Heineken ги слави печатните грешки, „погрешните“ изговори и начини на служење и уживање во Heineken

НА СВОЈОТ 150-ТИ РОДЕНДЕН: Heineken ги слави печатните грешки, „погрешните“ изговори и начини на служење и уживање во Heineken

Еден од најпознатите глобални пивски брендови, Heineken, годинава обележува 150 години постоење со исклучително необична и неконвенционална кампања, која ги слави неговите „прекари“ низ светот, погрешните изговори, печатните грешки и несекојдневните начини на кои се сервира или се ужива во Heineken.

Но, наместо да ги поправа и игнорира „грешките“ или да дели совети како е правилно, Heineken ги прифаќа онакви какви што се за пред сите да покаже дека апсолутно е неважно како уживаш во него, сѐ додека се забавуваш и создаваш незаборавни искуства, онака како што сакаш ти.

Heineken

Токму ова го кажува и Фреди Хајнекен, кој како најзаслужен што пиварницата на неговото семејство денес е признат светски пивски бренд, уште одамна рекол: „Јас не продавам пиво, туку убави моменти и незаборавни искуства.“ и тие негови зборови никогаш не звучеле поточно.

И иако, низ последниве 150 години дефиницијата за тоа што се убави моменти и незаборавни искуства често се менувала и ќе продолжи да се менува, Heineken секогашбил и ќе остане дел од неа... на еден или друг начин.

Комерцијален текст

Анкета

Анкета
Дали си имате направено естетска корекција на лицето?
  • 13%
  • 25%
  • 62%
Се испраќа...

(Вкупно: 11344 гласа)

Цитат

Животот е како монета. Можете да ја потрошите како сакате, но можете да ја потрошите САМО ЕДНАШ.

Лилиен Диксон

Виц

Брачните расправии се како да читаш „Правила и услови за користење“ на интернет.

На крајот посекако завршуваш со: „Се согласувам“.