• Маркетинг
  • 🔥 Новости
  • ♏ Хороскоп
  • 🌙 Соновник
  • 💬 Форум
  • Новости
  • Категории
    • Убавина и мода
    • Љубов и секс
    • Диети и фитнес
    • Рецепти
    • Здравје
    • Семејство
    • Дом и градина
    • Кариера
    • Забава
    • Колумни
  • Хороскоп
  • Соновник
  • Форум
  • Маркетинг
  • Импресум
  • Услови за користење
  • Приватност
  • RSS
Шоу-бизнис

ФОТО: Кои славни лица најмногу ги продаваат списанијата?

28 декември 2011, 16:36
  • cподели

Сара Џесика Паркер, Хајди Клум и Џенифер Анистон се славните ѕвезди кои најмногу можат да ги натераат луѓето да купат одредено списание. Трите ѕвезди како никој друг им ги зголемуваат приходите од продажбите на најпопуларните списанија.

Сара Џесика Паркер се појави на насловните на „Vogue“, „Elle“ и „Marie Claire“ и со тоа придонесе секое издание со нејзиниот лик да има второ или трето место по продажби во изминатава година.

Хајди Клум му помогна на „Lucky“ токму во март да го има второто најпродавано издание во годината, а во август истото го направи и за „Glamour“.

Сара Џесика ПаркерСара Џесика Паркер Хајди КлумХајди Клум

Џенифер Анистон во јули им го донесе на „Marie Claire“ најпродаваното издание во годината, а во ноември на „Elle“ им помогна да имаат едно од најпродаваните изданија за 2011.

Мила Кунис е другата ѕвезда која успева да мами од насловните страни. Во август таа се појави во машкото списание „GQ“ и им помогна да продадат 250.000 примероци, што е убедливо најпродаваното нивно издание за годината.

Џенифер АнистонЏенифер Анистон Мила КунисМила Кунис

Од друга страна, Џастин Бибер воопшто не е привлечно лице за насловните. „Vanity Fair“ го имаше третото најлошо продавано издание од 1992 година досега, кога на насловната се појави Бибер.

Лејди Гага е посебен случај. Кога не носи шминка никој не ѝ обрнува внимание, но кога има некој костим – ги зголемува продажбите. Кога во октомври се појави на насловната на „Harper’s Bazaar“ без шминка, списанието го имаше третото најлошо продавано издание. Но, кога со розова коса и многу шминка се појави на насловната на „Vogue“, таа им го донесе третото најпродавано издание.

Џастин БиберЏастин Бибер Лејди ГагаЛејди Гага

Појавувањето на Ким Кардашијан на насловните исто така резултира со различен успех. На „Glamour“ и „Cosmopolitan“ токму таа им ги донесе најпродаваните изданија за 2011, но кога се појави на насловните на „Self“, „Lucky“ и „Harper’s Bazaar“, продажбите биле само просечни.

Ким КардашијанКим Кардашијан Ким Кардашијан
Tags
насловна на списанија

Најнови

  • Брус Вилис

    Брус Вилис се придржува за негувателот на прошетка додека му се влошува деменцијата

    Fri, 11/21/2025 - 13:00
  • Мис Универзум

    „Мис Мексико е лажна победничка“: Членови на жирито на Мис Универзум дадоа отказ поради местенки во изборот

    Fri, 11/21/2025 - 12:30
  • Бранкица Миновска

    Бранкица Миновска, која живее со мултиплекс склероза, прави торти за деца од ранливи категории: „Нема да се откажам, колку и да ме гази болеста“

    Fri, 11/21/2025 - 10:40
  • Маркетинг
  • Импресум
  • Услови за користење
  • Приватност
  • RSS

© 2025 Femina.mk. Сите права задржани

Содржините на Femina.mk се заштитени со Законот за авторски права.
За секоја форма на користење на делови од овој веб сајт или цели статии за комерцијални цели, потребна е писмена согласност од Femina.mk.