Почетна » Новости » Промо » Стогодишнина полна со слатки изненадувања: Aнѓела Јовановиќ промотивно лице на новата кампања на Najlepšе željе

Стогодишнина полна со слатки изненадувања: Aнѓела Јовановиќ промотивно лице на новата кампања на Najlepšе željе

Добро е познато дека е чоколадата глобално омилено слатко и дека го поттикнува хормонот за среќа, а брендот Najlepše želje токму тоа и го прави – веќе сто години, многу успешно ги воодушевува многубројните генрации со вкусните и квалитетни чоколадни вкусови и десерти. По повод јубилејот и прославата на цел век постоење на Atlantik Štark, со кампањата „Со полно срце за новите сто“, Najlepše želje најавуваат година исполнета со неодоливи изненадувања, но и продолжение на производството на легендарните и иновативни производи, со желба да ги исполни очекувањата насвоите верни потрошувачи.

Najlepse Zelje

Промотивно лице на новата кампања е претставник на младата генерација, популарната глумица Анѓела Јовановиќ, која е една од оние кои пораснаа на највкусните и на сите омилени чоколади, а која – како што истакнуваат и Najlepše želje во новата кампања – сè што прави, прави искрено и со полно срце. За несекојдневниот ТВ спот и звукот што ги буди емоциите што ги носат со себе Najlepše želje, како и за славеничкиот дух се погрижи познатиот Васил Хаџиманов, додека режијата на ТВ-спотот му припадна на наградуваниот Мишо Терзиќ.

Благодарение на постојаните иновации кои ги спроведува компанијата, но и на минатогодишната инвестиција од 8,6 милиони евра во новата технологија, Najlepše želje во славеничката година влегоа со освежено пакување и подготвени се и во следниот век да продолжат да ги радуваат верните потрошувачи на својствен начин - со најфината чоколада полна со љубов.

Комерцијален текст

Анкета

Анкета
Дали си имате направено естетска корекција на лицето?
  • 13%
  • 25%
  • 62%
Се испраќа...

(Вкупно: 12004 гласа)

Цитат

Животот е како монета. Можете да ја потрошите како сакате, но можете да ја потрошите САМО ЕДНАШ.

Лилиен Диксон

Виц

Брачните расправии се како да читаш „Правила и услови за користење“ на интернет.

На крајот посекако завршуваш со: „Се согласувам“.