• Маркетинг
  • 🔥 Новости
  • ♏ Хороскоп
  • 🌙 Соновник
  • 💬 Форум
  • Новости
  • Категории
    • Убавина и мода
    • Љубов и секс
    • Диети и фитнес
    • Рецепти
    • Здравје
    • Семејство
    • Дом и градина
    • Кариера
    • Забава
    • Колумни
  • Хороскоп
  • Соновник
  • Форум
  • Маркетинг
  • Импресум
  • Услови за користење
  • Приватност
  • RSS
Истражувања

Со сок од домати против остеопороза

19 ноември 2010, 12:49
  • cподели

Сокот од домати е ефективен начин за зацврстување на коските, т.е. одличен сојузник за превенција на остеопороза. Тоа е заклучокот на канадски научници кои го испитувале ефектот на сокот од домати врз здравјето на коските.

Сок од доматиСокот од домати ги зацврстува коските

Истражувачи од Универзитетот Торонто побарале од 60 жени на возраст од 50 до 60 години да ја прекинат консумацијата на какви и да било производи од домати во текот на еден месец. Тоа довело до значително зголемување на нивото на N-telopeptide, супстанција којашто се појавува во крвта кога коските се кршат.

Потоа, на истите жени во текот на 4 месеци им била давана дневна доза стандарден сок од домати (со 15mg ликопен), збогатена верзија на сок од домати со 35mg ликопен, ликопен капсули или пак апчиња за плацебо ефект.

Резултатите покажале дека кај жените кои пиеле сок од домати или земале ликопен капсули нивото на N-telopeptide значително се намалило, а кај жените кои примале апчиња со плацебо ефект не се појавил таков ефект.

Магичната состојка која го овозможува ова позитивно дејство на доматот е ликопенот, антиоксиданс којшто го намалува ризикот од рак на простатата кај мажите и заштитува од болести на срцето.

Tags
домати
сок од домати
коски

Најнови

  • Свадба

    На која возраст Македонците стапуваат во брак и кој месец е апсолутен хит за свадби?

    Fri, 06/12/2026 - 14:10
  • Тони Зен

    „Од Аеродром со љубов“: Тони Зен со емотивна урбана химна за неговото маало

    Fri, 06/12/2026 - 12:52
  • „Немаме кола, ќерките носат облека од братучеди“: Македонци кои живеат во Норвешка откриваат како штедат за да патуваат 9 месеци

    Fri, 06/12/2026 - 12:51
  • Маркетинг
  • Импресум
  • Услови за користење
  • Приватност
  • RSS

© 2026 Femina.mk. Сите права задржани

Содржините на Femina.mk се заштитени со Законот за авторски права.
За секоја форма на користење на делови од овој веб сајт или цели статии за комерцијални цели, потребна е писмена согласност од Femina.mk.