• Маркетинг
  • 🔥 Новости
  • ♏ Хороскоп
  • 🌙 Соновник
  • 💬 Форум
  • Новости
  • Категории
    • Убавина и мода
    • Љубов и секс
    • Диети и фитнес
    • Рецепти
    • Здравје
    • Семејство
    • Дом и градина
    • Кариера
    • Забава
    • Колумни
  • Хороскоп
  • Соновник
  • Форум
  • Маркетинг
  • Импресум
  • Услови за користење
  • Приватност
  • RSS
Занимливости

#KажиСоПесна – иновативна кампања на Coca-Cola

17 јули 2014, 10:01
  • cподели

Во средината на јули Coca-Cola во Македонија ја лансира својата иновативна кампања под мотото #KажиСоПесна, со која најомилениот безалкохолен пијалак во светот ќе стане уште позабавен за своите фанови. Во текот на летото, Coca-Cola на своето лого ќе додаде музички стихови со цел да ги поттикне тинејџерите да се изразат преку музика.

Coca-Cola

Музиката за тинејџерите е како јазик. Без оглед дали станува збор за комуникација со пријателите, семејството, или стекнување нови пријателства, сè е полесно со музика. Со поттикнување на тинејџерите да се искажат со песна, целта на Coca-Cola е да им помогне да ги ослободат своите емоции и да комуницираат едни со други преку моќта на музиката.

Преку партнерство со Universal Music, брендот избра стотици современи песни кои ќе бидат испишани на Coca-Cola и Coca-Cola Zero лименки и шишиња. Ова е една од најголемите кампањи во Европа со илјадници шишиња и лименки кои се дистрибуирани низ Централна и Јужна Европа.

Пред лансирањето беа подготвени етикети на кои се испишани стихови од класици како што е „Don’t you forget about me“, до сегашните хитови како што е „Hey Brother“ од Avicii. Песните се избрани во согласност со клучните теми како што се среќата, пријателството, љубовта, училиштето и забавата, и се креирани за да побудат чувства кои потрошувачите ќе сакаат да ги споделат едни со други.

Во текот на кампањата потрошувачите ќе можат да се изразат преку музика, со уникатни Coca-Cola шишиња и лименки, започнувајќи разговори кои можеби никогаш би се случиле без помош на музиката.

Кампањата исто така ќе може да се следи на веб страницата www.kazisopesna.mk. Секоја лименка и шише ќе имаат свој QR код кој потрошувачите ќе можат да го скенираат, а потоа и да ја слушнат песната чии стихови се наоѓаат на Coca-Cola, пред да ја споделат со своите пријатели.

Coca-Cola

Потрошувачите ќе бидат охрабрени постојано да ја посетуваат страницата www.kazisopesna.mk, во текот на целото лето за да дознаат за настаните кои Coca-Cola ќе ги организира во нивна близина.

„Во Coca-Cola ние секогаш сме во потрага по нови начини да им помогнеме на луѓето да споделат моменти и искуства едни со други и ние сме сигурни дека ова партнерство со Universal Music е еден од нив. Музиката е моќен начин за луѓето да комуницираат и затоа сакаме да ги инспирира луѓето да се изразуваат на нов начин“ – велат од Coca-Cola.

Оливие Роберт Марфи, претставник на Universal Music рече: „Музиката е единствена во своето емоционално влијание и #КажиСоПесна е оригинален пристап кон поттикнување на тинејџерите да се изразат преку музиката. Воодушевени сме од соработката со Coca-Cola која оживеа илјадници наши песни.“

Tags
Coca-Cola

Најнови

  • Нела Манческа

    Македонката Нела на високото 7. место на Јуниорската Евровизија, победи Франција

    Sat, 12/13/2025 - 19:32
  • Нела Манческа на Јуниорската Евровизија

    Браво! Моќниот настап на македонската претставничка Нела на Јуниорската Евровизија

    Sat, 12/13/2025 - 17:52
  • Амела и Леон

    „Два часа по промоцијата, Леон го изгуби најдобриот пријател – неговиот дедо“: Амела за објавувањето на две нови книги за аутизмот

    Fri, 12/12/2025 - 16:25
  • Маркетинг
  • Импресум
  • Услови за користење
  • Приватност
  • RSS

© 2025 Femina.mk. Сите права задржани

Содржините на Femina.mk се заштитени со Законот за авторски права.
За секоја форма на користење на делови од овој веб сајт или цели статии за комерцијални цели, потребна е писмена согласност од Femina.mk.