• Маркетинг
  • 🔥 Новости
  • ♏ Хороскоп
  • 🌙 Соновник
  • 💬 Форум
  • Новости
  • Категории
    • Убавина и мода
    • Љубов и секс
    • Диети и фитнес
    • Рецепти
    • Здравје
    • Семејство
    • Дом и градина
    • Кариера
    • Забава
    • Колумни
  • Хороскоп
  • Соновник
  • Форум
  • Маркетинг
  • Импресум
  • Услови за користење
  • Приватност
  • RSS
Промо

Цедевита слави 50-ти роденден, а со неа и гласот на генерацијата ЦЕ

14 ноември 2019, 15:35
  • cподели

Во согласност со желбата за освежување на комуникацијата на брендот, Цедевита само што ја лансираше новата долгороча креативна платформа. Имено, станува збор за „Вкус на Генарацијата ЦЕ“ која претставува нов манифест на еден од нашите омилени домашни брендови. Новата кампања е инспирирана од самите потрошувачи на Цедевита, а кои се всушност сите генерации и животни стилови и како такви припаѓаат на една нова универзална и единствена генерација ЦЕ.

Цедевита

Цедевита ја претставува и промовира како прва генерација која не се идентификува преку годината на раѓање, туку преку состојбата на духот и заедничкиот систем на вредности.

Негува позитивен дух и заедништво, не робува на предрасудите туку ја поврзува различноста. Тоа е генерација која не се срами да покаже емоции, бидејќи знае која е суштината на животот во поврзување и делење на важни моменти со другите.

ЦЕДЕВИТА – ВКУС НА ГЕНЕРАЦИЈАТА ЦЕ

Основна карактеристика на омилениот напиток е од секогаш иста – освежување. Денес освежувањето не се однесува само на гасење на жедта, туку е всадено во умот на потрошувачите. Новата генерациа сака да ги освежи емоциите, врските, идеите и мислите. Со тоа, повеќе не е доволно да се разговара за традиционалната дефиниција за освежување, односно за функционалноста на 9-те витамини на Цедевита кои придонесуваат исклучиво за освежување и подигнување на енергијата.

Цедевита

НОВА КАМПАЊА

Преку новата кампања Цедевита порачува дека годините се состојба на духот и дека секое време е добро време за освежување. Новата комуникација и кампања обилува со инспиративни сцени, луѓе со карактер кои се автентични љубители на Цедевита и авторска музика која потсетува на поранешните промотивни кампањи на брендот, кои ги сакавме да ги слушавме, а не само да ги гледаме.

Кампањата е создадена во соработка со Цедевита и креативната агенција Лео Бурнетт Белград, под водство на Ања Радуловиќ, а спотот го реализираше продукциската куќа Туна Фиш и режисерот Коста Глушица. Како живее, за што сонува и во што верува Генерацијата ЦЕ, можете да откриете во новите ТВ спотови.

Комерцијален текст

Tags
Цедевита

Најнови

  • Жизел Бундшен тајно се омажи со Хоаким Валенте три години по разводот од Том Брејди

    Mon, 12/22/2025 - 09:53
  • Круз Бекам ги поби гласините дека Дејвид и Викторија престанале да го следат Бруклин на Instagram, всушност тој ги блокирал

    Mon, 12/22/2025 - 09:04
  • Прослава на Св.Никола во домот на Татјана Лазаревска во Мелбурн

    „Славата е иста како во Македонија, само на 38°C“: Татјана Лазаревска за прославата на Св. Никола во Мелбурн

    Sun, 12/21/2025 - 18:24
  • Маркетинг
  • Импресум
  • Услови за користење
  • Приватност
  • RSS

© 2025 Femina.mk. Сите права задржани

Содржините на Femina.mk се заштитени со Законот за авторски права.
За секоја форма на користење на делови од овој веб сајт или цели статии за комерцијални цели, потребна е писмена согласност од Femina.mk.