7-минутен тренинг: 12 вежби за максимален ефект
Почетна » Новости » Истражувања » 7-минутен тренинг: 12 вежби за максимален ефект

7-минутен тренинг: 12 вежби за максимален ефект

Максимални резултати со минимална инвестиција – токму тоа го ветува 7-минутниот тренинг одобрен од научници.

Тренингот вклучува 12 вежби за кои ви е неопходен само стол и ѕид. Секоја од вежбите треба да ја повторувате во период од 30 секунди, а меѓу нив можете да направите пауза од само 10 секунди.

Вежби

„Постојат добри докази дека тренингот со висок интензитет во интервали осигурува многу од фитнес бенефициите кои ги дава пролонгираниот тренинг на издржливост, но за многу пократко време“ – изјавил Крис Џордан, коавтор на истражувањето кое резултираше со 7-минутниот тренинг, објавено во American College of Sports Medicine Health & Fitness.

Научниците кои му дадоа зелено светло на овој тренинг објавија дека за да добиете најмногу бенефиции, мора да правите само кратки паузи меѓу различните вежби.

Со овој тренинг не можете да го користите изговорот „Немам време“. Започнете со вежбање уште денес за подготвени да го дочекате летото.

Се разбира, ако имате повеќе време, научниците препорачуваат повторување на вежбите 2-3 пати.

Анкета

Анкета
Дали си го променивте однесувањето во врска со ракување, миење на рацете, допирање на лицето и одржување на социјална дистанца во услови на коронавирус?
  • 96%
  • 4%
Се испраќа...

(Вкупно: 2124 гласа)

Цитат

Не патуваме за да избегаме од животот, туку за животот да не ни избега нам.

Анонимен

Виц

Мажите со брада во 1819 година:

- Ќе ја убијам оваа мечка со голи раце!!!

Мажите со брада во 2019 година:

- Органски ли е овој крем за раце?