Почетна » Новости » Истражувања » Чаша вино дневно ги зацврстува коските

Чаша вино дневно ги зацврстува коските

Не чувствувајте грижа на совест ако за време на вечерата уживате во чаша вино. Најновите истражувања покажуваат дека една чаша вино дневно го намалува ризикот од остеопороза.

Жена со вино во раката

Британски истражувачи ја анализирале исхраната на 1000 близначки кои биле на возраст од околу 55 години и ја проучувале врската со густината на коските. Научниците откриле дека оние учеснички кои консумирале умерени количини вино имале поголема густина на коските, што значи дека имаат помал ризик од појава на кршливи коски и развивање на остеопороза.

„Умереното внесување на алкохол од вино се поврзува со поголема густина на коските“ – пишува во студијата објавена во American Journal of Clinical Nutrition.

Не е јасно како виното ја подобрува цврстината на коските, но се верува дека неговиот позитивен ефект се должи на супстанциите наречени полифеноли, кои ги има во лушпата на грозјето.

Истражувањето не покажало дека и другите типови алкохол, како пиво или жестоки пијалаци, имаат вакво позитивно влијание.

Коментари (0)

Сè уште нема коментари за оваа статија. Вашиот може да биде првиот!

Напишете коментар

Треба да се најавите за да можете да испраќате коментари.
Ако сè уште не сте регистрирани, кликнете овде.

busy
Реклама

ПРЕПОРАЧАНО од FACEBOOK

Анкета

Анкета
Во вашиот плакар доминираат:
  • 42%
  • 58%
Се испраќа...

(Вкупно: 9916 гласа)

Цитат

Не знам кој ги измислил високите потпетици, но сите жени му должат многу.

Мерилин Монро

Виц

Жената му се јавува на мажот:

– Каде си?

– Мила, се сеќаваш ли на онаа златара каде го виде прстенот кој многу ти се допадна?

– Аууу, да!

– Е, јас сум во кафеаната од другата страна на улицата.

Site Meter