Почетна » Новости » Истражувања » Зелен и црн чај за помал ризик од рак на јајниците

Зелен и црн чај за помал ризик од рак на јајниците

Експертите постојано советуваат црниот и зелениот чај да се внесат во секојдневната исхрана, поради нивниот благотворен ефект врз здравјето. Сега истражувањата даваат уште една причина плус да го послушаме нивниот совет.

Жена што пие чајЗелениот и црниот чај заштитуваат од рак на јајниците.

Жените кои пијат по две чаши црн чај или една чаша зелен чај дневно, го намалуваат ризикот за заболување од рак на јајниците. Тоа е заклучокот на две одделни истражувања во оваа област.

Првото истражување било направено од Универзитетот Вашингтон со учество на 2000 жени. Тоа покажало дека жените кои пијат една или повеќе од една чаша зелен чај дневно, го намалуваат ризикот за заболување од рак на јајниците со 54%.

Во рамките на истражување во Шведска, научниците откриле дека ризикот од рак на јајниците се намалил за 50% кај жените кои пиеле најмалку 2 чаши црн чај дневно.

Со претходни истражувања докажано е дека црниот и зелениот чај помагаат за зачувување на здравјето на срцето, зголемување на активноста на мозокот и намалување на нивото на „лош“ холестерол.

Коментари (0)

Сè уште нема коментари за оваа статија. Вашиот може да биде првиот!

Напишете коментар

Треба да се најавите за да можете да испраќате коментари.
Ако сè уште не сте регистрирани, кликнете овде.

busy

НОВОСТИ

ПРЕПОРАЧАНО од FACEBOOK

АКТУЕЛНО на ФОРУМОТ

Анкета

Анкета
Од кој козметички производ не би се откажале?
  • 20%
  • 28%
  • 11%
  • 4%
  • 37%
Се испраќа...

(Вкупно: 1104 гласа)

Цитат

Колку поголем е вашиот капацитет да сакате, толку поголем е и вашиот капацитет да чувствувате болка.

Џенифер Анистон

Виц

Што имаат заедничко маж и фотокопир?

– Потребни ви се единствено за репродукција.

Шоу-бизнис

Шоу-бизнис

Хороскоп

forum.femina.mk

Избрана тема

Site Meter