8 вежби за зацврстување и подобро држење на телото инспирирани од балетот
Почетна » Диети и фитнес » Фитнес » 8 вежби за зацврстување и подобро држење на телото инспирирани од балетот

8 вежби за зацврстување и подобро држење на телото инспирирани од балетот

Во потрага сте по вежби кои ќе ви го зајакнат телото, а истовремено ќе ви го подобрат држењето за да се движите исправено и самоуверено?

Поранешната балерина Рејчел Пискин креира серија од вежби за кои ви се потребни само обична крпа и стол, а со кои ќе си ја остварите целта.

Вежбите немаат изразен кардио елемент, па се идеални за летните горештини.

Вежби20 повторувања на секоја страна Вежби20 повторувања на секоја страна Вежби3 серии во времетраење 30-60 секунди ВежбиПовторувајте ја вежбата 30 секунди. Направете 3 серии со кратки паузи измеѓу нив. Вежби2 серии со по 10 повторувања на секоја страна. Вежби2 серии со по 10 повторувања. ВежбиПовторувајте 1 минута. Направете кратка пауза, па повторете. Вкупно 3 серии. ВежбиПовторувајте 20 секунди, а следната серија, зголемете го времетраењето до 30 секунди.

Анкета

Анкета
Дали го вакцинирате вашето дете?
  • 70%
  • 13%
  • 17%
Се испраќа...

(Вкупно: 9437 гласа)

Цитат

Вистински пријател е оној кој ја гледа тагата во твоите очи, додека сите останати веруваат во насмевката на твоето лице.

Анонимен

Виц

Како се нарекува маж кој одбива да користи презерватив?

- Татко.