8 вежби за зацврстување и подобро држење на телото инспирирани од балетот
Почетна » Диети и фитнес » Фитнес » 8 вежби за зацврстување и подобро држење на телото инспирирани од балетот

8 вежби за зацврстување и подобро држење на телото инспирирани од балетот

Во потрага сте по вежби кои ќе ви го зајакнат телото, а истовремено ќе ви го подобрат држењето за да се движите исправено и самоуверено?

Поранешната балерина Рејчел Пискин креира серија од вежби за кои ви се потребни само обична крпа и стол, а со кои ќе си ја остварите целта.

Вежбите немаат изразен кардио елемент, па се идеални за летните горештини.

Вежби20 повторувања на секоја страна Вежби20 повторувања на секоја страна Вежби3 серии во времетраење 30-60 секунди ВежбиПовторувајте ја вежбата 30 секунди. Направете 3 серии со кратки паузи измеѓу нив. Вежби2 серии со по 10 повторувања на секоја страна. Вежби2 серии со по 10 повторувања. ВежбиПовторувајте 1 минута. Направете кратка пауза, па повторете. Вкупно 3 серии. ВежбиПовторувајте 20 секунди, а следната серија, зголемете го времетраењето до 30 секунди.

Анкета

Анкета
Кога би можеле да изберете со која вакцина за заштита од КОВИД-19 да се вакцинирате, дали тоа би влијаело на вашата одлука за имунизација?
  • 32%
  • 11%
  • 58%
Се испраќа...

(Вкупно: 1577 гласа)

Цитат

Животот секогаш ти нуди втора шанса. Таа се нарекува УТРЕ.

Дилан Томас

Виц

Женскиот проблем „немам што да облечам“ е во изумирање во време на пандемија.

Сега се појави „имам што да облечам, но нема каде да го носам“.