6 лесни вежби со јаже за скокање за активирање на целото тело
Почетна » Диети и фитнес » Фитнес » 6 лесни вежби со јаже за скокање за активирање на целото тело

6 лесни вежби со јаже за скокање за активирање на целото тело

Скокањето на јаже е фантастична физичка активност. Но, освен за стандардните скокови, јажето може да ви послужи како реквизит за повеќе различни вежби.

Аманда Клутс ќе ви помогне на забавен начин да согорувате калории и да го активирате целото тело со помош на јаже.

ВежбиНаправете 8 стандардни скока, потоа 18 пати скокнете нанадвор-навнатре (како што е покажано на гифот), па повторно 8 стандардни скока. Повторете го тоа 3 пати. ВежбиНа секои 3 стандардни скока, правете по еден со прекрстување на рацете (како на гифот). Направете вкупно 16 скока. ВежбиПовторете ја вежбата по 16 пати на секоја страна. ВежбиПодигајте ги и спуштајте ги рацете исправени 8 пати, а потоа направете 8 повторувања со подигање на лактите. Направете 3 серии. ВежбиНаправете 24 повторувањата на десната страна, сменете ја ногата и продолжете со 24 на левата. ВежбиПовторете ја вежбата 24 пати.

Анкета

Анкета
Дали ќе гласате на референдумот на прашањето: „Дали сте за членство во ЕУ и НАТО со прифаќање на Договорот помеѓу Република Македонија и Република Грција?“
  • 25%
  • 5%
  • 70%
Се испраќа...

(Вкупно: 8838 гласа)

Цитат

Вистински пријател е оној кој ја гледа тагата во твоите очи, додека сите останати веруваат во насмевката на твоето лице.

Анонимен

Виц

- Мамо, што е љубовница?

- Тоа, мамино, е лоша тетка која ни краде од семејниот буџет.

- А љубовник?

- Е тоа е добар чичко, кој му помага на татко ти.