6 лесни вежби со јаже за скокање за активирање на целото тело
Почетна » Диети и фитнес » Фитнес » 6 лесни вежби со јаже за скокање за активирање на целото тело

6 лесни вежби со јаже за скокање за активирање на целото тело

Скокањето на јаже е фантастична физичка активност. Но, освен за стандардните скокови, јажето може да ви послужи како реквизит за повеќе различни вежби.

Аманда Клутс ќе ви помогне на забавен начин да согорувате калории и да го активирате целото тело со помош на јаже.

ВежбиНаправете 8 стандардни скока, потоа 18 пати скокнете нанадвор-навнатре (како што е покажано на гифот), па повторно 8 стандардни скока. Повторете го тоа 3 пати. ВежбиНа секои 3 стандардни скока, правете по еден со прекрстување на рацете (како на гифот). Направете вкупно 16 скока. ВежбиПовторете ја вежбата по 16 пати на секоја страна. ВежбиПодигајте ги и спуштајте ги рацете исправени 8 пати, а потоа направете 8 повторувања со подигање на лактите. Направете 3 серии. ВежбиНаправете 24 повторувањата на десната страна, сменете ја ногата и продолжете со 24 на левата. ВежбиПовторете ја вежбата 24 пати.

Анкета

Анкета
Каде планирате да одите на одмор летово?
  • 40%
  • 14%
  • 25%
  • 21%
Се испраќа...

(Вкупно: 9585 гласа)

Цитат

Некои од најдобрите спомени се создадени во апостолки.

Кели Елмор

Виц

Крем со колкав фактор?

- Со 20.

Доволно ќе ви е?

- Ако згрешам, нека изгорам.