5 движења со кои треба да го размрдате телото пред да трчате
Почетна » Диети и фитнес » Фитнес » 5 движења со кои треба да го размрдате телото пред да трчате

5 движења со кои треба да го размрдате телото пред да трчате

Трчањето им е омилена физичка активност на многумина. Независно дали практикувате медитативно трчање во парк за рекреација или сте сред интензивна подготовка за (полу)маратон, пред да започнете да трчате, неопходно е да го подготвите телото.

Со следните 5 движења ќе ги размрдате мускулите и зглобовите и ќе му го олесните на телото преодот кон подинамична активност.

Марширајте со 10 чекори на десната, а потоа со 10 и на левата страна.

Вежби

Имитирајте движење на искачување на стрмнина – 10 пати на едната, а потоа исто толку и на другата страна.

Вежби

Идејата е со петиците да го удирате задникот и да ги движите нозете колку што е можно побрзо – по 10 пати на страна.

Вежби

Чекорејќи настрана со потклекнување не само што ќе ги активирате мускулите, туку и ќе ги подготвите колковите за поинтензивна активност. Повторете го движењето по 8 пати на секоја страна.

Вежби

Направете по 8 исчекори наназад со двете нозе.

Вежби

Анкета

Анкета
Кога би можеле да изберете со која вакцина за заштита од КОВИД-19 да се вакцинирате, дали тоа би влијаело на вашата одлука за имунизација?
  • 32%
  • 11%
  • 58%
Се испраќа...

(Вкупно: 1577 гласа)

Цитат

Животот секогаш ти нуди втора шанса. Таа се нарекува УТРЕ.

Дилан Томас

Виц

Женскиот проблем „немам што да облечам“ е во изумирање во време на пандемија.

Сега се појави „имам што да облечам, но нема каде да го носам“.