Фантастични вежби за зацврстување на телото по породувањето кои можете да ги правите дома
Почетна » Диети и фитнес » Фитнес » Фантастични вежби за зацврстување на телото по породувањето кои можете да ги правите дома

Фантастични вежби за зацврстување на телото по породувањето кои можете да ги правите дома

Враќањето во форма кога имате новороденче во кое ја инвестирате целата своја енергија е голем предизвик. Сепак, одржувањето на добра физичка форма не само што ја јакне самодовербата, туку и резултира со зголемена издржливост, која ќе ви помогне при грижата за вашето малечко.

Каролина Ганарсон, сопственичка на фитнес студио кое им помага на мајките да останат фит во текот на бременоста и по породувањето, споделува 7 најдобри вежби за зацврстување на телото.

Непишано правило е да не се започнува со вежбање во периодот од 6 недели по породувањето. Пред да започнете со вежбање по породувањето, консултирајте се со вашиот гинеколог.

Вежби6-10 повторувања
Додека ја правите вежбата, важно е да се трудите да ја зачувате природната S-линија на 'рбетниот столб.
Вежби10 повторувања Вежби20 повторувања
Можете да користите мали тегови од по 1 килограм или да ја правите вежбата без тегови.
Вежби15-20 повторувања
Зацврстете ги рацете со помош на тегови од 2-3 килограми за да можете да ги издржите долгите приспивања со бебенцето.
Вежби10-15 повторувања
Оваа вежба ќе ви ги ги олесни сите моменти кога треба да го подигате вашето бебенце.
Вежби5-10 повторувања
Користењето на тег е опционално.
ВежбиПо 20 повторувања на секоја страна

Анкета

Анкета
Каков е вашиот став за новото име Република Северна Македонија?
  • 25%
  • 75%
Се испраќа...

(Вкупно: 2368 гласа)

Цитат

Понекогаш твојата среќа е изворот на твојата насмевка, но понекогаш насмевката може да биде изворот на твојата среќа.

Тик Нјат Хан

Виц

Кога жена вели дека нема што да облече, тоа значи дека нема НОВИ алишта.

Кога маж вели дека нема што да облече, тоа значи дека нема ЧИСТИ алишта.