Шест вежби за подигнат и цврст задник кои ги применува Шакира
Почетна » Диети и фитнес » Фитнес видеа » Шест вежби за подигнат и цврст задник кои ги применува Шакира

Шест вежби за подигнат и цврст задник кои ги применува Шакира

Ви се допаѓа како изгледа Шакира и на 41 година? Нејзината фитнес инструкторка Ана Кајзер откри шест вежби за цврст и подигнат задник кои ги применува музичката ѕвезда и со кои деновиве се подготвува за светската музичка турнеја.

Шакира и Ана

Погледнете го видеото:

Прва вежба: 16 повторувања на секоја страна

Втора вежба: 16 повторувања на секоја страна

Трета вежба: 20 повторувања на секоја страна

Четврта вежба: 30 повторувања на секоја страна

Петта вежба: 20 повторувања на секоја страна

Шеста вежба: 10 повторувања на секоја страна

Кајзер им е фитнес тренер на бројни славни личности. Погледнете уште шест вежби за подигнат и тониран задник од Ана:

Анкета

Анкета
Дали таткото треба да присуствува во породилната сала за раѓањето на бебето?
  • 25%
  • 54%
  • 21%
Се испраќа...

(Вкупно: 3174 гласа)

Цитат

Вистински пријател е оној кој ја гледа тагата во твоите очи, додека сите останати веруваат во насмевката на твоето лице.

Анонимен

Виц

Како се нарекува маж кој одбива да користи презерватив?

- Татко.