Шест вежби за подигнат и цврст задник кои ги применува Шакира
Почетна » Диети и фитнес » Фитнес видеа » Шест вежби за подигнат и цврст задник кои ги применува Шакира

Шест вежби за подигнат и цврст задник кои ги применува Шакира

Ви се допаѓа како изгледа Шакира и на 41 година? Нејзината фитнес инструкторка Ана Кајзер откри шест вежби за цврст и подигнат задник кои ги применува музичката ѕвезда и со кои деновиве се подготвува за светската музичка турнеја.

Шакира и Ана

Погледнете го видеото:

Прва вежба: 16 повторувања на секоја страна

Втора вежба: 16 повторувања на секоја страна

Трета вежба: 20 повторувања на секоја страна

Четврта вежба: 30 повторувања на секоја страна

Петта вежба: 20 повторувања на секоја страна

Шеста вежба: 10 повторувања на секоја страна

Кајзер им е фитнес тренер на бројни славни личности. Погледнете уште шест вежби за подигнат и тониран задник од Ана:

Анкета

Анкета
Каква беше 2017 година за вас?
  • 24%
  • 46%
  • 29%
Се испраќа...

(Вкупно: 6588 гласа)

Цитат

Да бидеш себеси во свет кој константно се обидува да те претвори во нешто друго е најголемото постигнување.

Ралф Валдо Емерсон

Виц

Кога жена вели дека нема што да облече, тоа значи дека нема НОВИ алишта.

Кога маж вели дека нема што да облече, тоа значи дека нема ЧИСТИ алишта.