Домашни тренинзи: Вежби за цврст и подигнат задник од фитнес ѕвездата Ешли Џордан
Почетна » Диети и фитнес » Фитнес видеа » Домашни тренинзи: Вежби за цврст и подигнат задник од фитнес ѕвездата Ешли Џордан

Домашни тренинзи: Вежби за цврст и подигнат задник од фитнес ѕвездата Ешли Џордан

Секоја жена посакува да има обликуван задник, а тоа е и причината што фитнес блогерката Ешли Џордан ја следат милиони обожавателки на Instagram.

28-годишната Американка редовно споделува видеа во кои ги покажува најефективните вежби за зајакнување на мускулите на задникот, особено на глутеус максимус.

Погледнете дел од нејзините вежби кои можете да ги правите дома:

Ешли отворено зборува за нејзината лична трансформација и споделува фотографии „пред и потоа“. За да го постигне посакуваниот изглед нејзе ѝ требале 3 години, па затоа ги советува своите следбеници да бидат упорни и да не се откажуваат.

Ешли Џордан Ешли Џордан Ешли Џордан Ешли Џордан Ешли Џордан Ешли Џордан

Анкета

Анкета
Кога би можеле да изберете со која вакцина за заштита од КОВИД-19 да се вакцинирате, дали тоа би влијаело на вашата одлука за имунизација?
  • 36%
  • 11%
  • 53%
Се испраќа...

(Вкупно: 6818 гласа)

Цитат

Животот секогаш ти нуди втора шанса. Таа се нарекува УТРЕ.

Дилан Томас

Виц

Женскиот проблем „немам што да облечам“ е во изумирање во време на пандемија.

Сега се појави „имам што да облечам, но нема каде да го носам“.