Домашни тренинзи: Вежби за цврст и подигнат задник од фитнес ѕвездата Ешли Џордан
Почетна » Диети и фитнес » Фитнес видеа » Домашни тренинзи: Вежби за цврст и подигнат задник од фитнес ѕвездата Ешли Џордан

Домашни тренинзи: Вежби за цврст и подигнат задник од фитнес ѕвездата Ешли Џордан

Секоја жена посакува да има обликуван задник, а тоа е и причината што фитнес блогерката Ешли Џордан ја следат милиони обожавателки на Instagram.

28-годишната Американка редовно споделува видеа во кои ги покажува најефективните вежби за зајакнување на мускулите на задникот, особено на глутеус максимус.

Погледнете дел од нејзините вежби кои можете да ги правите дома:

Ешли отворено зборува за нејзината лична трансформација и споделува фотографии „пред и потоа“. За да го постигне посакуваниот изглед нејзе ѝ требале 3 години, па затоа ги советува своите следбеници да бидат упорни и да не се откажуваат.

Ешли Џордан Ешли Џордан Ешли Џордан Ешли Џордан Ешли Џордан Ешли Џордан

Анкета

Анкета
Каков е вашиот став за вакцина против КОВИД-19?
  • 16%
  • 20%
  • 64%
Се испраќа...

(Вкупно: 10480 гласа)

Цитат

Некои од најдобрите спомени се создадени во апостолки.

Кели Елмор

Виц

Крем со колкав фактор?

- Со 20.

Доволно ќе ви е?

- Ако згрешам, нека изгорам.